Kontakta oss

Kontaktuppgifter

Vanliga frågor och svar

Nedan har vi sammanställt en lista på det vanligaste frågorna vi får in. Oavsett om du hittar svaret du söker nedan så är du alltid välkommen att kontakta oss.

Erbjuder ni garanti?

Vi erbjuder kvalitétsgaranti på alla utförda arbeten!

Vad händer om något går sönder?

Vi har ansvarsförsäkring!

Hur blir vi kund hos er?

Vi börjar med ett möte och en kostnadsfri besiktning av plats eller platserna där uppdrag ska utföras. Därefter anpassar vi ett skräddarsytt schema efter behov och önskemål samt offert. Efter godkännande av offerten skriver vi ett avtal. Kontakta oss gärna på info@sthlmrent.se eller 073-988 28 17 så berättar vi mer!

Hur betalar jag?

Betalning sker mot faktura i efterskott

Är era kunder företag eller privatpersoner?

Flyttstäd erbjuds till både företag- och privatkunder. Övriga städtjänster är de endast tillgängliga för företag.

Har ni F-skatt?

Ja!

Hur lång tid innan måste man boka?

Vi rekommenderar alltid att man är ute i god tid, gärna två veckor innan eller tidigare. Du kan naturligtvis alltid höra av dig till oss även om det är mindre än två veckor kvar!

Hur fungerar RUT-avdraget?

Som privatperson kan du få göra avdrag från din skatt för arbetskostnaden när du anlitar oss för flyttstädning.  Sthlm Rent som utförare drar av den delen av fakturan till dig. Maxbeloppet för avdrag är 50,000kr per person och år. För mer information, kontakta oss eller Skatteverket

Använder ni ID06?

Ja, för våra kunder i byggbranschen har vi ID06

HITTA TILL OSS

Offertförfrågan

Fyll i formuläret så återkommer vi med en offert

Vad behöver du hjälp med?



Kontaktuppgifter







Kontakta Oss

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig så fort som möjligt.

Klicka här för offertförfrågan »

Inte läsbart? Ändra text.